Zcz herkesin bir cok defa kullandigi bir saldiri scripti.Ben ilk iyi saldirilari bununla yapmistim.Aslinda insanlarin sunucusunu doldurmak icin kullandigi bir arguman clone scripti. ama sonralari bu saldiri scripti olarak kullanildi.Sitemizden guncel Proxy Ip ileri indirebilirsiniz.
Bu zcz mirc normalde bir cok yerden indirebilirsiniz ancak sanirim bir problem cikmis
indirlmiyor bende mircarsivi kullanicilari icin bunu yukledim ve linki paylasiyorum
Arkadaslar bu zcz surumunun en sade hali yani farkli nickler ve farkli identlerle siteye giris yapiyorsunuz.Bunu engelleyebilirler Ben bunun ident ve nicklerine istedigim ayari verdim egerki ragbet olursa bunuda sizin icin  buraya koyarim.
Iyi denemeler.
Proxy listeleri icin asagidaki baglantilari kullanabilirsiniz. eger baska bir problem cikarsa gene buradan bildirin lutfen.Iyi calismalar.

Saldırı Yapmak için kodlar: /zCz /zCz1 /zCz2 /zCz3 /zCz4 /zCz5 /zCz6 /zCz7 /zCz8 /zCz9 /zCz10 /zCz11 ..

Özele saldırmak için: /özel nick /özel1 nick yazıyoruz

DETAYLI BILGI ICIN : /dialog -m cz cz ile acilan kutudaki komutlari kurcalayin.

Transparent proxy   Anonymous proxy

DOWNLOAD (kaldırıldı )

Alternatif Download

RESIMLERI DAHA IYI GORUNTULEMEK ICIN USTUNE TIKLAYIN