zCz Clone Script indir – Resimli Anlatim ( Arkadaslar zcz linki yenilenmistir. )

Zcz herkesin bir cok defa kullandigi bir saldiri scripti.Ben ilk iyi saldirilari bununla yapmistim.Aslinda insanlarin sunucusunu doldurmak icin kullandigi bir arguman clone scripti. ama sonralari bu saldiri scripti olarak kullanildi.Sitemizden guncel Proxy Ip ileri indirebilirsiniz.
Bu zcz mirc normalde bir cok yerden indirebilirsiniz ancak sanirim bir problem cikmis
indirlmiyor bende mircarsivi kullanicilari icin bunu yukledim ve linki paylasiyorum
Arkadaslar bu zcz surumunun en sade hali yani farkli nickler ve farkli identlerle siteye giris yapiyorsunuz.Bunu engelleyebilirler Ben bunun ident ve nicklerine istedigim ayari verdim egerki ragbet olursa bunuda sizin icin  buraya koyarim.
Iyi denemeler.
Proxy listeleri icin asagidaki baglantilari kullanabilirsiniz. eger baska bir problem cikarsa gene buradan bildirin lutfen.Iyi calismalar.

Saldırı Yapmak için kodlar: /zCz /zCz1 /zCz2 /zCz3 /zCz4 /zCz5 /zCz6 /zCz7 /zCz8 /zCz9 /zCz10 /zCz11 ..

Özele saldırmak için: /özel nick /özel1 nick yazıyoruz

DETAYLI BILGI ICIN : /dialog -m cz cz ile acilan kutudaki komutlari kurcalayin.

Transparent proxy   Anonymous proxy

DOWNLOAD (kaldırıldı )

Alternatif Download

RESIMLERI DAHA IYI GORUNTULEMEK ICIN USTUNE TIKLAYIN

zCz Clone Script indir – Resimli Anlatim ( Arkadaslar zcz linki yenilenmistir. )” üzerine 20 yorum

  1. cok super tesekkurler ident ve nick leri ayarli olanida koyarsan link sevinirim yada bana mail atarsan sevinirim

    Beğen

  2. Biz İndirme Yapamiyorum dowland kisa yol yaparmısın kardesim kac gündür indiremedım link atarmısın msn adresıme tsk sımdıden

    Beğen

    1. Dostum linke tıkladıktan sonra orada bir süre bekletiyor seni 40 saniye felandı yanlış hatırlamıyorsam .Sonra kod ister kodu girdikten sonra günelik kodu isterse gir istemezse girmiyorsun download starter diyince indiriyorsun.
      Bir ipten bir defa indiriyorsun sanırım
      O yuzden ninjaproxy.cc adresini kullan ordan indirmeyi dene bide eğer daha önce bir kere indirmek için denemişsen

      Beğen

  3. tsk hallettım son isteyim olacak web hakkında proxy alıyoruz sock 4 sock 5 proxy hangı progları atacagız yardımcı olursan sevınırım tsk örnek vermem mumkun olursa cok makbule gecer tsk sımdıden kolay gelsın zahmetlı oldum ama kusura bakma:d

    Beğen

  4. mircarsivi proxy yukluyorum t check yapıyorum ama baglamıyorum sock nasıl yapıyoruz proxy atıyoruz ya yardımcı olursan sevınırım tsk sımdıden

    Beğen

        1. zCz için indirme linkini bir defa veriyor site…
          başka bi ipten giriş yapıp tekrar indirmeye çalışın olmadı başka bi yere yukleriz.

          Beğen

  5. zCz Scirpti tekrar yukkeyeblırmısn aca Mircarsivi haLa eLinde vaRsa yada mail adresime gonderebilirmisin mumkunse sımdıden Tesekkur ederim

    Beğen

  6. Zcz Saldiri Scrip İndirme Yapamiyorum mircarsivi bir kez indirdim bidaki sefer indiremedim baska siteye tasirsan seviniriz tsk simdiden kolay gelsin

    Beğen

  7. kardes anlatımın ıcın tesekkurler acaba bana verebılırmısın bu programı cok lazım da lutfen.

    Beğen

Bu alanda yorum,eleştiri ve beğenilerinizi yazarak bizi bilgilendirebilirsiniz.Ayrıca burada bu saydıklarımız dışında farklı isteklerinizide yazabilirsiniz.

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.