ideal sohbet mirc script

mircMerhaba arkadaşlar bu makalede indirebielceğiniz bir mircden bahsetmek istiyorum.Bu script tabiki de başlıkta geçtiği gibi ideal sohbet mirc ile alakalı.Biliyorsunuz bir çok insan günlük hayattan sıkılıp sohbet yapabileceği platformları arayıp dururlar.Sizlere burada bahsetmek istediğim şey şu; insanlar aramalar yaparken seviyeli sohbet , kaliteli sohbet,ideal sohbet gibi aramalarn yaparak kendilerine uygun ve iyi bir site ararlar.Tabi bu site her zaman dediğimiz yada düşündüğümüzm gibi olmaya bilir.Bunun için sizlere bahane.net sitesini de denemenizi tavsiye ediyorum.

Bahanechat.NET sitesi de ideal ve kaliteli sohbet yapabileceğiniz nadide yazılı chat platformlarından biridir.Bu siteye ister ideal mirc isterseniz bahane scripti indirip girebilirsiniz.Biz sizde en ideal yol olarak mirc tavsiye ediyoruz.Bu mirc tüm virüs programları ile taratılmış olup temizdir.Hemen bir mirc bahane indirip bağlanın ve seviyeli insanlarla ideal yollarla tanışın.Yapmanız gereken mirc indirip kurmak , sohbete bağlanmak.Bu kadar basit.

Bahane mirc indir.

Reklamlar

Mirc indir,mirc,mirc yükle şu tarih itibari ile ilk sayfadayız

Değerli mircarsivi takipçileri.

Mircarsivi isimdende anlaşılacağı gibi mirc ve alaklı içeriklerle kasılmıştır.Öncelikli hedef kelimede ilk sayfaya çıkmaktı.Ve bunuda bugün başardık.Mircarsivi bu kelimelerde ilk sayfaya çıkmıştır.Bu neyi gösterir yada neyin sonucudur açıklamk istiyorum.

1) Seoya uygun tasarım (wordpress zaten wp var ancak tasarımı dahada kullanışlı hale getirdik)

2) Konular seoya uygun halde yayınlandı ( link bağlantıları,kelime vurguları,etiket-başlık-içerik üçlüsü bağlantısı.vs)

3) mirc,mirc indir,mirc yükle backlink yapıldı.

4) ilk guncelleme pr1 ikincisinde pr2 olmuştur.

Bunların sonucunda rekabette güçlü olan mirc,mirc indir,mirc yükle kelimeleri alınmıştır.

Üstelik ucretsiz blog sitesi ile bu yapılmıştır.Bilenler bilir. sub domainin kelimede çıkması daha zordur.

iSTSohbet.Net Hacklendi!!! – HackeD By JERSIUM

HackeD By JERSIUM

Merhaba arkadaşlar 

Bugun chat kelimesindeki sitelere bakarken gördümkü istsohbet.net biri yada birileri tarafından hacklenmiş.

iStsohbet.net sahibi cLub15 olup kendisi bu ve buna benzer birçok domaine sahip 

bunlardan bir kaçı 

mircde.com

istsohbet.net

sohbethit.net

istsohbet.net son 3 ayda reglenmiş olup chat ve sohbet kelimesinde ilk sayfaya gelmiş bir site olmuştu.

Bu başarısı google tarafından pr5 verilerek ödüllendirilmiş.

Kullandıgı sistem dle 9.4 surumu olup açığın henuz ne şekilde nasıl oldugu hakkında bilgi sahibi değiliz ancak

dle sistemi oldukcva guvenli bir sistem olarak biliniyor.

dlematik.com & dleturk.com destek siteleride mevcut.

mırc ındır,mırç indir,mırc ındirme,mırc çet,çet mırç,mirc chat Kelimelerinin google’daki başarısı

Merhaba arkadaşlar

Geçen google’da dolaşırken şunu farkettim insanlar google’da arama yaparken özellikle ingilizce kelime aramalarını türkçeye göre yapıyorlar mesela 

Sohbet değilde sohpet ,chat değil çet,mirc değil mırç mırc mirç gibi farklı aramalar yapıyorlar.Bunu google’da kelime kasan arkadaşlar dikkate almalı bence.

Çünkü eğer hit bekliyorlarsa bu kelimeleri dikkate almaları gerektiğini düşünüyorum.

Bunu dikkate alan bir çok kişi mesela cetsohbet.org,mirccet,cetsohpet gibi domainler almışlar.

Yani domaini beleş verseler almam diyebilirsiniz ancak hakkaten bu kelimelerden çok kazanıyorlar.

Belki inanmıycaksınız o yuzden google analistic’e girip hit bir kelime yazıp ona yakın kelimeelerin hitlerini aranma limitlerini görebilirsiniz.

mIRCArsivi.

mIRC ve Kameralı Sohbet odaları

Merhaba arkadaşlar

mIRCArşivi.wordpress.com birçok kelimede google’da görünüyor durumda.mIRC kategorisinde hizmet vererek siz değerli kullanıcılarımıza en iyi keyfi yaşatmaya çalışıyoruz.

Arkadaşlar özellikle yeni version sohbet programımızda sizler için kameralı sohbetide içerecek şekilde dizayn ettik.

Bu chat programını indirerek kameralı chat ile karşınızdaki ile chatroulette gibi sohbet edebilirsiniz.

Ayrıca kameralı mirc severler için bizce yegane program olarak kullanılabilir.Bu program ile kameralı mirc sohbet ile yazılı chat olayı bir arada.

Programı indirmek için

DOWNLOAD

Alexa Sıralaması neye göre yapılıyor

Alexa kimin?
Alexa kağıt üzerinde amazon.com şirketinin olarak gözüksede, gerçekten en büyük hissadarı microsofttur. Microsoft kişisel mahremiyet verilerini topluyor söylemlerinden sıyrılmak için kendini arkaplanda tutar. Microsoftun işletim sistemini kullanan her bilgisayar bir nevi alexa veri toplama merkezidir desek abartmış olmayız.

Alexa iyi bişey midir?
Alexa olayı tıpkı bizim televizyonlardaki reyting ölçüm merkezi verileri gibidir. İnsanların eğilimlerini, takip ederek popülerite kavramının belirlenmesinde rol oynar. Kimsenin izlemediği bir dizi filmin yayınlanmasının mantığı olmadığını nasıl ki tv yöneticilerine reyting ölçüm merkezi söylüyorsa, internet sitesininde izlenme oranlarını işte alexa kısmende olsa belirtiyor.

Alexarank neye göre belirleniyor ?
Bu makalenin ilk parağrafındada belirtiğim gibi alexa çogu kişinin aklındaki gibi toplist mantığı ile çalışmaz.
Alexa kalite belirleme kuruluşu olduğu içinde kendine göre kalitenin bir kaç kriteri var.

Alexarank Kalite kriterleri nelerdir?

1– Visitor loyalty (Ziyaretçi Bağlılığı) : Alexa için en önemli kalite kriteri bu diyebiliriz. Yani bir web sitesini hep aynı ip adresleri ziyaret ediyorsa, bu web sitesinin bir marka olma yönünde yol aldığının en belirğin örnegidir.

2– Visits duration (Ziyaretçilerin Sitede durma süresi) : Alexa için bir diger kalite faktörüde budur. Ziyaretçiler bir websitesinde ne kadar uzun süre kalıyorsa o sitenin içerigi kalitelidir ki insanlar siteyi hemen terk etmiyor.
En basitinden spam siteleri ziyaretçi 2 saniye ziyaret edip çıkıyor. Ziyaretçi kalma süreside kalite belirlemede faktördür.

3– Sayfa Görüntülenme faktörü: Bir websitesinin sayfaları ne kadar çok görüntüleniyorsa bu websitesi o derece kaliteli olmaya adaydır. Ziyaretçiler hemen terk etmeden ziyaretlerini sürdürüyor. Yine türk haber siteleri sürekli refresh kodunu gömerler sitelerine ki alexa da sayfa görüntülenme bonusu almak için (haberturk haber7 kaynak kodlarına bakarsanız görürsünüz meta refresh kodunu)

4– Tekil Hit faktörü: Kalite bazında belkide en az etken olan faktör budur. Çünkü spam basarsınız yada popup reklam verirsiniz hitiniz 1 günde 1 milyon olabilir ama bu sitenizin kaliteli site oldugunu göstermez.

Tekil hit grafiği sürekli takip ediliyor. Bir günlük hit patlaması sitenizi yerinden bile oynatmaz alexarank sıralamsında. Hitler haftalık aylık 3 aylık 6 aylık grafik ortamalası sonucu sitenizin rank degerine yansıyor.

5– Bookmarking (Doğrudan adres / Yer imi faktörü) : Domain adresini arama motorlarından degilde direk adres yazarak kaç kişinin geldiğinin veriside kalite için önemli bir faktördür. Facebook mesela alexa için kaliteli bir sitedir.
Arama motorlarından yazıp gelen kişi sayısı yok denecek kadar azdır. Domainin bilinirlik yada markasal faktörüde denilebilir buna.
Alexa kalite ölçüm merkezidir. Sadece hit ölçmeye odaklı bir merkezi degildir.

Altını çizerek tekrar vurgulamakta fayda var: Alexa toplist falan degildir. Bir sitenin alexa ranksı sizden iyi ise bu sizden daha çok ziyaretçi anlamına gelmez Ancak Sizden daha kaliteli ziyaretçisi var demektir.

Tüm bu kriterler gözönünde alındığında Türk ip adreslerinin Girdiği en markasal siteler olarak görüyor

Alexarank bana fayda sağlar mı?
Bu sorunun cevabı eger bir webmastersanız kesinlikle evettir.
Nasıl ki Tv reyting ölçüm şirketi izlenme ölçüm raporlarını satıyorsa, Alexada arama motorlarına kalite sıralama sonuçlarını satıyor. Örnegin google şirketi alexa şirketinden aldığı nispeten kaliteli sitelerin üzerine daha çok örümcek gönderir.
Google amcanında tek derdi kaliteli siteleri sıralamada daha üste almak oldugu için, ham siteler (yeni açılmış) yerine nispeten işlenmiş veri olan bu raporlardan faydalandığı bilinen bir gerçektir.

Doğruluğu tartışılır belki ama alexarankınız ne kadar iyiyse, arama motorlarının gözündede siteniz o kadar kalitelidir.

mIRCArsivi’nde Chat odalarina giris yapmak

mIRC Arsivi olarak chat odasi olarak onerebilecegimiz site Sohbet24.blogspot.com‘dur.Bu Blogda her yasa uygun herkese hitap eden odalar bulabilirsiniz.Bu odalarda muhabbet etmek ucretsiz.Ayricz bu sohbet odalarinda kendinize ait bir nickname yada kendinize ait bir oda bile kayit edebiliyorsunuz.Sohbet24 odalarinda doyasiya ucretsiz sohbet edebilirsiniz.Takim odalari,Politika odalari,Olgun odalari,Mynet sohbet odalari gibi secenekler mevcut.

Sohbet24 Chat Odalarina giris yapmak icin burayi TIKLAYIN