Bedava co.cc uzantili domain almak ve Bedava hostingle birlestirme

 Uygun bir proje için domain arıyorsunuz fakat istediklerinizin hepsi dolu mu? Rekabetin fazla olduğu projelerde güzel bir domain bulmak artık çok ama çok zorlaştı. Bu yüzden alternatif bir yoldan bahsetmek istiyorum sizlere.

Fazla bilinmeyen bu alternatif yolla bedava domain alma fırsatı yakalayabilirsiniz. Ya da en ünlü domainleri de uygun fiyatlara ulaşabilirsiniz.

Özellikle jenerik domain arıyorsanız elinizi çabuk tutarak uygun fiyata alabilirsiniz. İşte link:

http://www.co.cc/?id=220863

Yada kısa yoldan aklınıza gelen domainin alınıp alınmadığını buradan öğrenebilirsiniz.mirc

Arkadaslar videoyu izleyerek hem domain hemde hosting sahibi olabilirsiniz basit anlatilmis  basit anlatilmis bir video

VIDEO 2

3 thoughts on “Bedava co.cc uzantili domain almak ve Bedava hostingle birlestirme

  1. eyvallah yardımcı oldun .yalnız ben domaini co.cc den aldım .hostuda runhosting.comdan aldım .name serverlarıda kurdum ama siteye index atınca sitede Sunucu bulunamadı hatası veriyor nedendir acaba ?
    not : siteyi kurala 45 sn oluyor .

  2. selam ellerınıze saglık hersey cok guzel bır annatımla ıfade edıyorsunuz herseyı tsk let sıtenızde cok guzel ben bısı ogrenmek ıstıyorum mumkunse dıyelım ben mırcle baglandım user olarak normal bır user bana whoıs cektıgınde bana uyarı vermesını ıstıyorum acaba ole bır komut varmı varsa bunu nasıl yuklıye bılır aktıf hale gecıre bılırım sımdıden tsk ler

Bu alanda yorum,eleştiri ve beğenilerinizi yazarak bizi bilgilendirebilirsiniz.Ayrıca burada bu saydıklarımız dışında farklı isteklerinizide yazabilirsiniz.

