Nasıl mirc yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar
bir çok kişi merak ediyordur nasıl mirc yapıldıgını felan burada biraz nasıl mirc yapılır ona değineceğim.
Öncelikle mutlaka bir mirciniz olmuştur ve sonrada şunun adını değişim kendi nickim yapim dediğiniz olmuştur.Sonra uğraşmışsınızıdr nasıl yaparım ederim felan diye.Hep böle başlar zaten.
Öncelikle mirc açıkken alt+r yapıyoruz kodları değiştirmek için orada remote bölümünü göreceksiniz.Tüm kodlar orada tutulur.Sonra alias bölümü vardır oradada aliaslar tutulur.Variables var orada da bir değer e bir değer karşılık gelcek şekilde ayarlarsınız.Eğer bilmiyorsanız pek karışmayın ama mesela
%logo AynaLive SCRİPT
Böyle biş görürseniz %logo kelimesi AynaLive SCRİPT ile eşleştirilmiş demektir.Mesela opa teşekkür etme kodunda %logo kelimesini kullanırsanız siz op olurken direk %logo ya karşılık gelen kısmı kullanır.Yani AynaLive SCRİPT yani kullana kullana öğrenirsiniz buradan başlamak iszin için bir adım olcaktır.Kolay gelsin

Mirc modası

Merhaba arkadaşlar

Eskiden mirc sitelerinbe giriş yapmak için bir çok popüler mirc vardı ve kullanılırdı.Şimdi ise moda AynaLive Oper Script.

İzlenimlerime göre bir çok insan bu scripti kullnaıyor hoşlanarak.Sizde en iyi mirci arıyorsanız tabiki AynaLive tavsiyemizdir.

2012 de yapılmış en iyi en sade ,en profesyonel mirc.

Şimdi hemen indirmek için ===>>> AynaLive Oper script bağlantısından scripte ulaşabilirsiniz.

Mirc sitelerinin mirc dışındaki kelimelerde kasılması

mIRC Siteleri, mirc kelimesinde nedense farklı alanlara kayıyorlar.Mesela adam mirc alakalı bir domain almış ve bu domaini cinsel sohbet ile kasıyor yada cinsel içerikli bilgilerle dolduruyor.
Şimdi peki bu ne kadar iyi ve sağlıklı bir site açısından?
Bence bir mirc alakalı domain mirc alanında geliştirilmeli , geliştirilmekten kastım mirc ve alakalı yazılar ,içerikler eklenmeli
Böylece mirc,mirc indir,mirc yükle gibi kelimelerde domainin alanında kasılmış olur.
Bunu yapan bir çok kişi oldugu için ben bu konuyu dile getirdim.Bence mirc sitesine o tür mirc dışı içerikler zaten yakışmıyor.En iyisi mirc,hazır kodlar,addonlar alanında geliştirilmesi.

mIRC Indir,mIRC Yükle ilk sayfadayız.

Merhaba mIRC Severler

Bugün kü yazımda size mircarsivinden bahsetmek istiyorum.

02.05.2012 de google pagerank güncelledi.Güncellemeden iki hafta önce mirc arşivi pr1 idi ve mirc indir ilk sayfadaydı.

Güncelleme olduktan sonra mircarşivi pr2 oldu şimdi mirc indir de ilk sayfada 5 .sıraya geldi.

Yani isteğimiz bu kelimede ilk sayfaya gelmekti ve geldik.Ayrica mirc yükle kelimesindede ilk sayfadayız.

Bu iki kelime biizm için önemliydi ve mIRCArsivi ile kelimelerimizi aldık.

mIRC Indir

Bugünlerde baya bi mirc indiriliyor blogumuzdan.Blogumuzdaki mirclerden en çok ilgi çekeni tabiki Oper Script olan Aynalive oper .Bu scriptin tercih edilme nedeni sanırım gayet basit.Çünkü şunu diyebiliriz bu mirc scripti kullananlar çok memnun ve beğeniyorlar.Bu mIRC bir çok kullanıcıya hitap edebiliyor.Kızlar,erkekler,operler,oepratörler,oplar,soplar vs .Yani herkes için dizayn edilmiş ama bi okadarda basit görünümü ile gözerinizi yormayacak kadar hoş bişi.Bu mirc script ayrıca diğer scriptler gibi cafcaflı nede zor.Kullanımı basit hoş bir mirc.Ayrıca Kameralı mirc arayanlar bilir,Çok guzel bir kameralı mirc olarakta kullanılabilir.

Şimdi indirmek için tıkla

Chat Sohbet mIRC Script Indir!!

merhaba arkadaşlar .

Birçok sitenin kendisine ait bir mirc scripti var sohbete girilebilmesi için…

Sohbet programları, araştırdığınız zaman ne kadar çok oldugunu göreceksiniz.

Bunlardan Soyle mIRC,TrSohbet mIRC,Nazlim mIRC,Bizimmekan mIRC ,Sohbetlive mIRC ,Kelebek mIRC,Geveze mIRC gibi…

Şİmdi size bir script sunmak istiyorum.Bu scriptte istediniz gibi değişiklik yapabilirsiniz,kod ekleyebilir çıkarabilirsiniz.

Scriptin ismini değişebilirsiniz vs..

Demek istediğim basit sade bir script bununla istediğiniz siteye bağlanabilirsiniz.

Değiştirmeye mirci açtıktan sonra alt+r yaparak başlıyabilirsiniz.

indir

mIRC FTP Transfer kodu

mIRC FTP Transfer kodu
mIRC üzerinden FTP’lerinize dosya transfer etmek için basit bir kod

; FTP Transfer, http://www.topluchat.com
; CipriX

; Kullanimi /gonder Dosya

; FTP Hostu
alias ftp-host return ftp.topluchat.com
;;;;;;;;;;
; FTP Kullanici Adi
alias ftp-k.adi return mIRCindir
;;;;;;;;;;
; FTP Sifresi

alias ftp-sifre return 123456

;;;;;;;;;;
; FTP Web Klasörü

alias ftp-klasor return public_html

;;;;;;;;;;

alias gonder {
.remove mircindir.ftp
write mircindir.ftp open $ftp-host
write mircindir.ftp $ftp-k.adi
write mircindir.ftp $ftp-sifre
write mircindir.ftp cd $ftp-klasor
write mircindir.ftp send $shortfn($1-)
write mircindir.ftp bye
run ftp -s:mircindir.ftp
}