Selam Forum Kullanıcıları Sizlere WebSitemizi Tanıtmak İçin 1 Ay Bekledim :)

Site Adı : www.ChatMekani.Net
Domain : Benim (:
Domain Yaşı : 1 Sene Düştü Lakin 2005’den Beri Kullanılıyordu.
Kullanılan Web Taban: WordPress
Domain Firması : Natro
Hosting Firması :Natro

İçeriğin %75 i Özgün Olup Sohbet sitesi olarak değilde içerik sitesi olarak kasıyorum ve ilk google pagerank güncellemesinde bu çabamız,meyvasını vermiş olup pagerank 1 değerini google bize vermiş durumda,günlük ziyaretçi sayısı 20-50 arasında lakin bu öz ve öz google kullanıcılarıdır zayen sayyac dan bakabilirsiniz istatistikleri printlememe gerek yok,aslında bir sohbet sitesine link vermeyi düşünüyorum.

Link vermek için bağlanacağımız sitenin +30 useri olması tercihimdir,sakın yanlıs anlamayın bu link verme konusu değil sadece belirteyim demiştim.Sitemizde Botlarda mevcut olup onlarda kendi çabasında uğraşıyorlar diyebilirim (:

Web Sitesi : Www.Chatmekani.Net

Web Sohbet Girişi : http://www.ChatMekani.Net/sohbet

Mirc Girişi : /s irc.Chatmekani.net

Olumlu veya olumsuz düşüncelerinizi paylaşmanızı bekliyorum

İletişim : Sampiyonbesiktasulan@hotmail.com