Merhaba arkadaşlar.

Size mIRC Arşivi ‘nden ve google’daki konumundan bahsetmek istiyorum.Bundan yaklaşık bir yıl önce bu blogu wordpress’ten aktif ederken mirc,mirc indir gibi hit kelimelerde çıkarmayı düşünmemiştim.Sonra aradan 3 4 ay geçti baktım pr almış sonra düşündüm madem google kendini şaşırıp bu bloga pr verdiyse bizde google’ın bir daha almaması için çaba gösterelim dedik.

Yaklaşık 6 ay gibidir düzenli içerik attım bu bloga.Backlink felan hiç uğraşmadım.Site kendiliğinden güncelledikçe çıkmaya başladı en son baktım ki mirc indir kelimesinde 3.sayfadayım.Bu sefer biraz backlink kasmaya başladım.

Kısa bir süre içerisinde site bir çok kelimede görünmeye başladı. ( kendi alanında )

Şimdiki google konumundan bahsedecek olursak.

IRC Komutları : 2.sayfa

mIRC Indir : 2.sayfa  2.sıra

mIRC : 3.sayfa 5.sıra

mirc yükle :1.sayfa 8.sırada

İşin aslı blog zaten wp oldugu için seo’ya uygundu bende tasarımla biraz oynayıp şu anki haline getirdim.Gerisi tabi güncel özgün konular,backlink,google kelime analizleri vs.

Siteye google’dan 500 farklı kelimede giriş olmaktadır.Gunde 20-25 mIRC Script indirilmektedir ( deneme amaçlı yada sohbet için )

mIRC Arşivi artık herkesin uğradığı bildiği bir IRC blogu.