Yeni Msn Nickleri

Kimseye Borcum Yok Keyfim yerinde Karnım Tok.. (defne)

KADIN OLMAK: her erkekte bir parça bırakmak değil..
bir erkekte bütün olabilmektir.. (büşraaa)

her yeni gün yeni umut .. yeni güneş mi diyorsun ..!
o hergün dogar ama
ben 1 kere biLiyorsun ..!

Ya TuTuLaCaK KaDar YaKıN Ol;Ya Da uNuTuLaCaK kAdAr uzaK…

BeN BöYLe AğLaRkeN O ŞiMdİ MuTlu,BeN YaPaYalnızKen O SeVdA DoLu DeL!cE SeVmeNiN BeDeLi Bu Mu…..!!!!(by ankara’lı alemci mert ayhan)

Gurur A$K ‘ ı ZiyaN Eder ..!!

Gözlerine baltıkça ağlasada gözlerim ağlamak içinde olsa gözlerini özledimm…

Rap Msn Nickleri

Kaç Dönüp arkana bakmadan, Geçme karşı kaldırıma dalmadan, Önündeki yol sana armağan.. (Mode XL)

kafa kaLın azıcık inanır 0 saf aLabaLık, kapataLım eski defteri buraLar kaLabaLık (Pit10)

Ne fark eder nasılsa ektiğin teker teker, biçilecek sonunda gözden hayırlı gülmeler (Abluka Alarm)

Bak 1 dakka süresi var ve bulamıyorsan ara lugatta, ipucu yok bu kez fakat cevap yürekte anla (Abluka Alarm)

İnsanlar…Nedense çok dürüsttü kördüler birer birer rüyamı elleriyle gömdüler (Abluka Alarm)

Manşeti haberindende acı, rol sahibi kuru kuru içer ilacı, rest taşı seytan da bi sahnede perdesi yok seyircide tam bi kaçık .. (Mode XL)

Raydan ÇikmiŞ Kara Tren Bİrbİrİne GİrmİŞ Katar
TaŞidiĞi Bayrak Altinda Ezİlmez Bu Alemdar (Kolera)

Rap sinoo


Nefret Nickleri

efret nickleri ve yalan söyleyenlere sitem nickleri ile devam ediyoruz. İşte birbirinden güzel msn nickleri.

! Elimde saç tokan, Güneş misali mis kokan, Bıraktığın tek parçan, Bir de kocaman bir yalan !

! Affedilmek istemedin, Nefretimi bekledin, Seni senden başka, Kimse, kimse, kimse affedemez !

! Bazı şeyler için, İyi olmak yetmiyormuş, Sevilmek için, aşk için, İyi olmak yetmiyormuş !

! Aşk biraz palavradır, Biraz da aşna, aşna fişna, Biraz da yalandandır !

! Platonik olma, değmez ona, yazık sana !

! Aslında hepsi yalan, yalan dolan, herşey yalan

yürrü bee

Damar Nickler

evilmek mi istiyorsun? Önce sevmeyi öğrenmelisin..

Gecelerimin kabusu oldu söylediklerin.. Ben bir tek seni sevdim be zalim..

Bir gülüşüne bakar herşeyim.. Öl de yeter, ölüme güler geçerim..

Kirpiğine rüzgaR değse, baktığım yeRe kan damLar gülüm..

Canımı acıtsa da hayat, bak ben hala gülüyorum..

kRal olduğunu düşünenler, beni güldüren soytarılardan ibaretler..

Sen ellerin olduktan sonra.. Neyleyim aşkını.. YERE BATSIN..
heyt bee.


Karizma Msn Nickleri

ßen güçSüzüm düşeRim ağLarım caNım acır, yaraLarım ve kusurLarım var : SıRf bu yüzDen iNsanım !!

ben senin gözlerine bakmaya KIYAMAZKEN senin baktıgın gözler aglatılmaya mahkumdu BENSİZ (kalpsiz)

Kaç öLüm vaRsa göze aLdım hayaTımı çöPe aTtım Tüm RüyaLaR KaBus Yine KoRkuyoruMmM..!

seni adam sandım deger verdim ama sen bu degere az geldin ben ne sen gibiyim nede adam bildiğin ADAMLARDANIM (kalpsiz)

Yeter ki sen sev! Yeter ki inan bana!

SERSERİLİK DEDİGİN KOLA JILET ATMAK DEGİL SEVDINI ADAM GIBI SEVMEKTIR (SERSERİ B.)

Aşkın mahpushane içinde ben mahkum.. Saçların parmaklık, gözlerin gardiyan..

 

 

etiketler:mirc indir,mirc