Merhaba arkadaşlar 

Bir ay gibidir google’da gördüğüm manzarayı anlatayım.

Nette dolaşırken bazı sitelerin ( Bu site bilgisayarınıza zarar verebilir. ) gibi işaretlendiğini gördüm

Tabi google tarafından.Genelde site trojen yayıyorsa googlee bu uyarıyı veriyordu ve o zararlı içeriği bulunduran web site ‘ın 90 gün içerisinde kaldırmasından google o uyarıyı kaldıracağını söylüyor.

Şimdi dedim ya bir çok sitede bu uyarıyı göreebilirsiniz.Benim dikkatinizi çekeceğim konu şu ircforumlari.net.Kabul edersiniz ki bu forum yıllardır irc kategorisinde ircseverlere hizmet veren bir site.Ancak nedendir bilinmez bugün onuda google’ın (  Bu site bilgisayarınıza zarar verebilir. )

uyarısından nasibini aldıgını gördüm.Bu forumun trojen taşıgını düşünmüyorum .Google bu ara sanki ne yaptıgını bilmiyor gibi.Yani bu forumun torjen yaymayacağını herkes bilir.

Zaten kimse böle bir forumunu riske atmaz.

Google.com.tr kendisini güncellemiyor ,kelime sıralamalarını geç düzenliyor,bazen kimi kafaya getirdiğini  bilmiyor vs..

Google’dan etkilenenlere geçmiş olsun diyoruz.