Kanal oto limitleme kodu

Kanal limitleme kodu ,Bu kod ile kanalınıza giriş cıkış yapanlara göre kanalzın diyelim kullanıcı sayııs 50 ise kanalı 55 te limitler siz o 5 degerini yukseltebilirsinizde.

Boylece sunucunuza saldırıları bır nevi engellemiş olursunuz.Ajan koruma botu,Guard koruma botu yada mircinize ekleyebiirsiniz tavsiye ederim.Kullanıslıdır.

on @*:join:#: {
  var %x $calc($nick($chan,0)) + 5
  mode $chan +l %x
}
on @*:part:#: {
  var %x $calc($nick($chan,0)) + 5
  mode $chan +l %x
}
9 thoughts on “Kanal oto limitleme kodu

  1. selam şöyle bir komut lazım yardımcı olursanız sevinirim.
    Örnek: Kanalım 10 kişi olunca oto +s modesi koysun.
    1 kişi part eder çıkarsa yani 9 kişi kalınca kanal -s olsun
    Böyle oto bi kod lazım teşekkürler.

  2. on @*:join:#: {
    var %x $calc($nick($chan,0)),%y 10
    if (%x = %y) {
    mode $chan +s
    }
    }
    on @*:part:#: {
    var %x $calc($nick($chan,0)),%y 10
    if (%x < %y) {
    mode $chan -s
    }
    }

    kodda biraz değişiklik yaptım ,denemedim ,eger olmazsa gene ulas burdan duzeltelim

  3. S.a Çok teşekkürler kardeş çalıştı verdiğiniz kod. Emeğinize sağlık.
    Linki kaydettim bi sorunum olduğu zaman artık rahatsız ederim buradan sizi :) .
    Tekrar çok sağolun. hayırlı çalışmalar…

  4. Selamun aleyküm, Üstadım bu verdiğiniz koda bire quit’lerde de geçerli olması için ilave kod yaparmısınız.
    ben şöyle yaptım olmadı geçersiz komut diyor.
    on @*:join:#: {
    var %x $calc($nick($chan,0)),%y 10
    if (%x = %y) {
    mode $chan +s
    }
    }
    on @*:part:#: {
    var %x $calc($nick($chan,0)),%y 10
    if (%x < %y) {
    mode $chan -s
    }
    }
    on @*:quit:#: {
    var %x $calc($nick($chan,0)),%y 10
    if (%x < %y) {
    mode $chan -s
    }
    }
    Şimdiden teşekkürler.

  5. s.a botum için güzel tam aradığım KOD en kıza zamanda bende bekliyorum tamamlamış halini kodun :)

  6. denedim olmadı şuan -s yapması lazımdı şöyle bir hata veriyor okodda
    [06:31] *** IRC`den Çıktı: SeLda (mIRCPro@75660849.3A5B8BA8.IP) (Quit: SeLda)
    #: Geçersiz Bir Komut!
    join ve part’larda sorun yok. sadece iRC’den çıkılınca (QUIT) ‘lerde öyle hata veriyor

  7. [07:01] *** IRC`den Çıktı: Asiyan (mIRCPro@28934710.4E6S2D43.IP) (Quit: Asiyan)
    [07:01] -s 2Böyle Bir Nick/Kanal Yok.

  8. bendede aynı hatayı verdi. arkadaşlar anlayan biri varsa düzeltip verirse kodu çok sevinirim. uzun zamandır bende böyle bir kod arıyor bulamıyordum.

Bu alanda yorum,eleştiri ve beğenilerinizi yazarak bizi bilgilendirebilirsiniz.Ayrıca burada bu saydıklarımız dışında farklı isteklerinizide yazabilirsiniz.

