Ircforumları el değiştirdi. türkiyede en büyük irc forumu konumuna sahip olan  irc forumları artık başkasında..

Bu durumda irc forumlarının kullanıcı sayısı ne olacak çok merak ediyorum.Şimdiden herkese hayırlı olması dileğiyle

Mohikanın Kaleminden

“Merhabalar,Yaklaşık olarak 2 senedir sahibi bulundugum IRCForumlari.NET sitesini Ibrahim Çelik ve Alper Turp isimli arkadaşlara devretmiş bulunmaktayım. Net hayatima son noktayı koymanın zamanı geldi diye düşündüm ve satışı gerçekleştirdim. Bundan sonra aktif olarak IRC, IRCForumlari vb. gibi olusumlarda yer almayi düsünmüyorum.

Bugüne kadar kiminle kırgınlıgımız, dargınlıgımız olduysa hakkını helal etsin. Varsa benim hakkım helal olsun. Iyi veya kötü günlerimiz geçti, umarım yeni sahipleride hayrını görür buranın..

Kendi üyeligimi siliyorum, herhangi bi yanlis anlasilma vb. gibi seyler için degil. Sadece artık giriş yapmak istemiyorum,

Hepinize şimdiden hayırlı bayramlar, umarım IRCForumlari adına herşey daha hayırlı ve güzel olur.

Allaha Emanet Olun..

Saygılarımla, Osman ALEMDAR.

Bugüne kadar yanımda olan dostlarım,

Silencer, Agathadaimon, steppenwolf, CoCoRiCo, NucLeaR, Gravity, ReiS, stonecypher, Soul, RoCKeR, Diablo, Sky-Dancer, SaW, zenga, khazadum, Sener ve kadim dostum Ruhadam ,

Ve bir çok adını hatırlamadıgım dostlarına çok teşekkürler, sizlerin verdigi emekleri hiç kimse unutmayacak, saglicakla kalın…