Mirc kodlarının mirce eklenmesi (Remotelere kod ekleme)

Mirc hazır kodları nasıl eklenir

mIRC kodları nasıl eklenir? özellikle mIRC Script’e yeni başlayan Acemiler için ilk bilinmesi gereken Mirc  hazır kodları nasil eklenir konusudur. Bu Konu Hakkında Şimdiye Kadar Yazılmış Binlerce Makale Vardır Fakat Bizim Görsel olarak hazırladıgımız dersle kolayca bu işi öğreneceginizi düşünüyoruz.

Öncelikle bilinmesi gereken şey şudur .! Mirc Hazır Kodları genelde Mirc’in Remote adlı bölüme eklenmektedir. Ayrca aLias’a ve Popups menülerine de çeşitli kodlar eklenmektedir.. Zaten kodların nereye konulacagı Mirc Coderi tarafından belirtilir.!

Mirc Kodları 2 Şekilde Yüklenir.!

1. Yöntem

Eğerki kod .mrc, .ini.txt uzantılı Şeklinde hazIr değilse Açık olarak yayınlanan kod ise; Kodu kopyalayıp remoteye yapıştırmamız gerekecektir.

Örnek: Aşagıdaki kod Bir Kanal ve Özelde renkli yazı yazmak için verilmiş koddur:

on 1:INPUT:*:{ if ($left($1,1) != /) { say $+( , ,$1-) | halt } }

Böyle bir Kod var ve bu kodu eklemek istiyoruz.

Mirc açık iken ALT+R (alt ye basılı tutarak R harfine basıyorsunuz. )

 

Daha Sonra Tamam Diyorsunuz Mirci açtıktan sonra /remote on yazdıgınız zaman kod aktif olmuş oluyor?

Varsayalımki ALT +R yaptınız ve orda bi suru farklı kod var sol üst koşedeki dosya yazısını tıklıyorsunuz ve oda yeni sekmesini işaretliyorsunuz.

 

 
Açık Kodları bu şekilde ekliyoruz.

Not : bazı Scriptler ALT + R yapmanıza izin vermez bunu çözmek için http://www.mircarsivi.wordpress.com/mIRC.exe programını indirip mIRC.exe sini O scrptin ana klasorune atarak çalıştırabilirsiniz boylece Siz bunu remotesi açk baka bir mIRC.exe kullanarak ortadan kaldırmış olursunuz . Kullanmış olduğunuz mIRC’in ana klasörüne girin , orada bulunan mIRC.exe yi silin ve remotesi açık olan sitemizden indirdiginiz mirc.exe yi atınız.

2. yol ise : yani .mrc, .ini.txt vs uzantılı bir addon var diyelim ve bunu yüklemek istiyoruz öncelikle addonu bilgisayarınıza yüklüyorsunuz (zipli rarli sıkıştırılmışsa dosyayı ) çıkartıyorsunuz daha sonra mirc”in ana klasorune atıyorsunuz.

Örnek olarak burclar addonunu yükleyeceğiz.

mirc”in ana klasorune dosyayı atıyoruz Resim.

 
Sizin Yüklediginiz Mirc Dizini farklı olabilir.

daha sonra Mirc”inizi açarak.

/load -rs dosyannad.uzantsı şeklinde komutla dosyayı yuklemiş oluyoruz.

komut :

 

Çıkan ikaza evet diyorsunuz Addon kurulumumuz tamamlanmış oluyor?

Not : Bu anlatım mirc.gen.tr ekibi tarafından yapılmıştır.Lütfen alıntı yaparken bunu belirtiniz.Kendilerine sonsuz teşekkürlerimizi sunarız.

Reklamlar

3 thoughts on “Mirc kodlarının mirce eklenmesi (Remotelere kod ekleme)

    • alt+r yap mirc üzerinde açıkken , sonra remoteler de , oradan sol üst köşeden yeni remote deyip kodunu ekleyebilirsin yada alias olarakta tanımlayabilirsin.

  1. Ben iki addon ekledim nick değişme join flood ve bayrak addonu ilk ikisi çalışıyor sorunsuz bayrak addonu o ikisini yükleyene kadar çalışıyordu fakat artık çalışmıyor korumalara iki’den fazla kopyalandığında çalıştırmıyor mu bu addonlar ?

Bu alanda yorum,eleştiri ve beğenilerinizi yazarak bizi bilgilendirebilirsiniz.Ayrıca burada bu saydıklarımız dışında farklı isteklerinizide yazabilirsiniz.

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s